Laden...
faq

faq

FAQ

 

Welkom op deze pagina. U kunt antwoorden op de meeste gestelde vragen vinden in onderstaande lijst, via onze info@ontbijtservicetwente.nl of via 06 42803909

 

 
Wilt u een wijziging, compliment of klacht door geven, neem dan tijdens kantooruren contact op met 06 42803909 of via info@ontbijtservicetwente.nl. Ook kunt u uw bericht in ons gaek plaatsen of op onze Facebookpagina.

 

Annulering
 
Indien u uw bestelling wilt annuleren kunt u dit doen tot uiterlijk 12.00 op de dag voorafgaande aan de bezorging. Indien het ontbijt reeds betaald is zal er voor de verwerking van de annulering en het terugstorten van uw geld € 1,50 in rekening worden gebracht. Het reeds betaalde bedrag wordt per direct doch binnen één week teruggestort op uw rekening.
 
De kosten van annulering ná 12.00 uur op de dag voorafgaande aan de bezorging bedragen 50% van het totaalbedrag van uw bestelling. 
 
Een annulering kunt u doorgeven via het contactformulier op de website of via 06 42803909 (tijdens kantooruren). Indien u gebruik maakt van het contactformulier geldt dat de annulering pas definitief is als u per mail een bevestiging heeft ontvangen van uw annulering.
 

 
Wijziging
 
Wijzigingen van uw bestelling kunt u tot uiterlijk 17.00 uur op de dag voorafgaande aan de bestelling indienen. 
Dit kunt u doen door middel van ons contactformulier of via de telefoon. Indien u gebruik maakt van het contactformulier is uw wijziging pas definitief als u per mail een bevestiging heeft ontvangen van uw wijziging.
 

 
Dieetwensen
 
Voor elke dieetwens hebben wij wel een pakket samengesteld, ook kunt u uw eigen ontbijtpakket samenstellen naar gelang uw dieet. Ivm de Allergenenwet voldoet onze keuken niet aan de mogelijkheden om hier rekening mee te houden. Mocht u toch een Allegie of intollerantie hebben en een ontbijt wensen, neemt u even contact met ons op en dan gaan wij samen kijken naar de mogelijkheden.
 
 
Tips / Klacht / Compliment
 
Kwaliteit van product en service vinden wij als vanzelfsprekend. Hierbij is uw ervaring en mening erg belangrijk
Uw tips, klachten en complimenten kunt u aan ons doorgeven via het contactformulier, email of bekende telefoonnummer. Hier zullen wij ook zeker iets mee doen en zonodig u op de hoogte houden.

 
Betaling
 
Wij bieden verschillende betaalmogelijkheden aan. Om een veilige en overzichtelijke betaling te garanderen werken wij samen met Mollie.nl. De volgende betalingswijze hebben wij ter beschikking:
 
Contant 
Het bedrag wordt contant voldaan bij aflevering van het pakket. Daar onze bezorgers een beperkte hoeveelheid wisselgeld  mee hebben, wordt u verzocht het bedrag gepast klaar te hebben liggen.
 
iDeal
Het bedrag wordt per internet kassa direct afgerekend. IDEAL is een veilige veelal gebruikte betaaloptie.
 
Betaallink:
Na accepteren van uw bestelling sturen wij u via de email een betaallink toe die voor de bezorgdatum betaald moet zijn.
 
Zakelijk Factuur
Voor onze zakelijke klanten is het mogelijk om een bestelling op factuur te doen. Om van deze optie gebruik te kunnen maken dient u te beschikken over een Kamer van Koophandel inschrijf nummer. Daarnaast vindt er bij nieuwe zakelijke klanten altijd een controle plaats van de gegevens.
 
 
 
IDEAL bericht Cancel / Deny
Wanneer een IDEAL betaling niet lukt komt de bestelling niet bij ons aan. U ontvangt bij een niet gelukte IDEAL betaling een bericht van de bank waarop aangegeven staat Cancel / Deny. In dit geval zult u de bestelling opnieuw moeten indienen.
 

 
Bezorging
 
Bezorgdagen
Wij bezorgen 5 dagen in de week en op diverse feestdagen.
Op moederdag, vaderdag en valentijnsdag hanteren wij een bezorgvenster van 2 uur. (er wordt een half uur voor en na de door u gekozen bezorgtijd opgeteld). Buiten deze dagen een bezorgvenster van 1 uur.
 
Bezorgtijd
Wij bezorgen van 05.30 uur t/m 13.00 uur. Andere tijden kunnen in overleg
 
De bezorgtijden bestaan uit een venster van 1 uur i.v.m. verkeersomstandigheden zoals files en omleidingen. 
Onze ontbijtbezorgers rijden een route met meerdere adressen.
 
Op moederdag, vaderdag en valentijnsdag hanteren wij een bezorgvenster van 2 uur.  Er wordt dan een extra half uur voor en na de door u gekozen bezorgtijd gerekend.
 
Om al onze klanten een goede service te bieden verzoeken wij u correcte en volledige adres gegevens door te geven evenals telefoonnummer van de ontvanger. Daarnaast zijn tips over de bezorging zoals werkzaamheden in de straat, een bel die het niet doet, extra aanwijzingen voor het vinden van een adres etc. zeer welkom.
 
Bezorgplaatsen
Onze bezorgplaatsen vind u op de beginpagina. Staan er plaatsen niet bij en bevinden deze zich wel binnen 30 minuten rijden buiten Oldenzaal, neemt u dan even contact met ons op om te kijken wat wij voor u kunnen doen. Bij bezorgplaatsen waar 'in overleg' achterstaat kunt u even contact met ons opnemen aangezien dit drukke routes zijn waar wij op bepaalde tijden beter niet kunnen rijden. Dit gaat dan weer ten koste van andere bestellingen. 
 
Bezorgkosten
Wij rekenen € 5.95 bezorgkosten, bij plaatsen 'in overleg" hanteren wij bezorgkosten van 9,95.(dit komt oa door het aantal km en voornamelijk door de reistijd in de spits?
 
Problemen bij het bezorgen
De meest bewerkelijke fase bij de uitvoering van uw bestelling is de bezorgfase. File, een wegomleiding, een ontvanger die niet open doet etc. kunnen vertragingen en problemen opleveren. Om alles zo goed mogelijk te laten verlopen hanteren wij de volgende procedures; 
 
Ontvanger doet niet open
De bezorger zal dan trachten de ontvanger telefonisch te bereiken. Wanneer dit geen resultaat oplevert wordt er contact opgenomen met de besteller. Eventueel wordt het pakket in overleg bij buren afgeleverd of indien mogelijk  op een ander moment nogmaals aangeboden, eventueel met extra kosten.
 
Ontvanger weigert het pakket in ontvangst te nemen
De bezorger neemt dan direct contact op met de besteller voor overleg. 
 
Het pakket niet binnen de afgesproken tijd afleveren.
De bezorger neem binnen de bezorgtijd contact op met de besteller zodat het voor de ontvanger een verrassing blijft. 
**de telefonische bereikbaarheid van zowel de besteller als ontvanger zijn van belang, zorg ervoor dat u de telefoonnummers correct doorgeeft. 
 

 
Account
 
U moet bij ons een account aanmaken. Een account biedt de volgende voordelen:
 
• uw account onthoudt uw gegevens waardoor u eenvoudig een bestelling kunt plaatsen, oa erg handig voor ons wanneer u een telefonische bestelling wilt doen.
• u kunt in uw account u gegevens wijzigingen
• u kunt al uw bestellingen ook de reeds uitgevoerde bekijken
• Alleen indien u lid wordt van onze nieuwsbrief ontvangt u kortingen en acties, wij gebruiken uw gegevens niet voor derden of andere doeleinden.
 

 


 Wenskaart
 
Bij elke bestelling zit een gratis wenskaart. De tekst hiervoor kunt u opgeven bij de laatste stap in  het bestelproces. 
 

 
Kortingscoupon
 
Heeft u een kortingscoupon? Dan kunt u de code van deze coupon invoeren in uw winkelmandje. De korting wordt direct verrekend. 
 
Cadeaubon
 
Heeft u een cadeaubon? Dan kunt u de code van deze coupon invoeren in  uw winkelmandje. De waarde wordt direct verrekend.
 

 

vrijdag 20-10-2017 en zaterdag 21-10-2017 kunnen wij helaas, wegens drukte geen bestellingen meer aannemen.
Excuses voor het ongemak.